BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text
Konichiwa ! Selamat datang ke blog TIRA ni ^^ Hope korang enjoy ! Don't forget to follow me ya ? Peace no war !

Sunday, January 30, 2011

No Other (ep3)

"Pagi!" ucap Yui kepada Ryosuke semasa dia melangkah masuk ke ruang tamu.Ryosuke melihat pelbagai jenis makanan di meja makan. "Kau masak semua ni ke?" tanya Ryosuke seakan-akan tidak percaya. "Yup, macam mane? Sedap tak bau?" soal Yui pula. Kemudian Yui menarik tangan Ryosuke dan mendudukkan Ryosuke di meja makan lantas meletakkan sarapan pagi di pinggan lelaki itu. Ryosuke merasa sedikit masakan Yui tidak sabar. Kemudian Ryosuke menunjukkan sign 'OK' kepada Yui dan mengusap dahi gadis itu. Yui tersenyum riang.

Hari ini, Ryosuke perlu membuat persembahan di sebuah acara TV. Seperti biasa, Yui perlu membawa barang2 keperluan Ryosukeke bilik persalinan. Semasa di bilik persalinan, mereka tidak bercakap antara satu sama lain. Ryosuke masih berdebar-debar manakala Yui pula sibuk mengemas barang milik Ryosuke.

"Ryosuke, sila bersedia!" ujar salah seorang krew di situ, lantas meninggalkan mereka berdua. Ryosuke hanya mengangguk, dia semakin cemas. Yui yang berada di situ menyedari eksperisi muka Ryosuke. Yui mendekati Ryosuke. "Kau ok ke?" tanya Yui. Ryosuke memandang tepat ke matanya. Yui menggenggam tangan Ryosuke, sejuk. "Kau nervous ya?" tanya Yui lagi. "Aku tertinggal rantai aku...rantai tu pemberian bapa aku sebelum dia pergi. Setiap kali konsert, aku mesti bawa sebagai azimat. Tapi kali ini, aku punya rantai tertinggal!" terang Ryosuke. Lantas Yui menarik Ryosuke dan memeluknya. Ryosuke terkejut dengan tindakan Yui. "Aku yakin kau boleh buat, sebab selama ni kau bukannya bergantung kepada rantai tu, tetapi kepada minat dan peminat kau! Kau seronok bila di pentas disebabkan rasa minat kau terhadap muzik dan peminat kau selama ni menyokong kau, tapi bukannya rantai itu..." Yui meleraikan pelukan, dia memandang tepat ke mata Ryosuke. "Trust me... you can do it! Gambatte!" Yui memberi kata semangat. Ryosuke terasa hatinya berdebar-debar semasa di pelukan Yui. Dia mula bersemangat mendengar kata Yui. Hari ini lagunya mendapat tempat pertama di J.Chart.


bersambung......................

Saturday, January 29, 2011

No Other (ep2)

"Kau tolong aku carikan remote control..." pinta Ryosuke sambil mencari-cari dibawah kerusi. "What?! Sebab tu je ...kau call aku pagi2 bute ni sebab suruh cari remote control je?!" bebel Yui langsung tidak diendahkan Ryosuke. "Ala.. Kau ni! Cari jelah...banyak pulak mulutnya!" ujar Ryosuke. "Kau bayar aku EXTRA sebab ni! Faham?!" tegas Yui. Ryosuke tidak menjawab. Kemudian, Yui turut mencari bersama Ryosuke. "Ni!" ujar Yui apabila terjumpa remote control itu dicelah sofa. Lantas Ryosuke mengambil remote control tu dari tangan Yui. "Hoh.. jumpa jugak, boleh aku tengok TV.." ujar Ryosuke apabila mendapat remotenya kembali. "Langsung tak ucap terima kasih terus tengok TV!" bebel Yui sendirian. "Dah! Aku nak balik!" pinta Yui. Baru sahaja dia mencapai kuncinya. Tiba2 Ryosuke bersuara.

Buatkan air oren...sekarang!" arah Ryosuke. Yui bengang dgn sikap Ryosuke lantas menghempas kuncinya di meja dan berlalu di dapur, "Kenapa aku boleh suka dengan lelaki macam ni?" bebel Yui. Tiba dia terasa air matanya mengalir ke pipinya. Oleh kerana terlalu penat, dia tidak dapat menahan emosinya sendiri. Apabila dia sudah menyiapkan air untuk Ryosuke, dia mengesat air matanya dan menghantar air itu kepada Ryosuke. "Yui-chan...." baru sahaja Ryosuke bersuara, Yui mencelah. "Apa?! Tak cukup lagi ke kau nak buli aku?! Hah!! Seronok?!"  tengking Yui kali ini dia benar2 marah, air matanya mengalir laju. "Aku cuma nak tanya...kalau kau sudi temankan aku malam ni? Sebab kalau kau balik seorang bahaya..." suara Ryosuke seakan memujuk. Yui terdiam.

Malam itu, Yui terpaksa akur dengan permintaan Ryosuke dan menemaninya menonton filem. Disebabkan terlalu penat, Yui tertidur di atas bahu Ryosuke. Kemudian, Ryosuke mengangkat Yui dan membawanya ke bilik tetamu. Semasa Ryosuke menyelimutkan Yui, dia menatap wajah gadis yang disayanginya itu dengan rasa sayang. Perlahan2 dia mendekati mukanya dan mengucup dahi gadis itu berhati2 agar tidak mengejutkannya...


bersambung ~ (sori x dpt nk letak gmba~)

Tuesday, January 25, 2011

Beautiful blog award dari tasha ! nyahhhh !

award from alia to tira....hehehe..:)

Saturday, January 22, 2011

No Other (ep1)

"Arghhh! Oni-chan,Oni-chan, Daisuki!!" jeritan peminat-peminat Ryosuke benar-benar membuatkan suasana diluar menjadi riuh rendah. Yui sudah biasa dengan keadaan seperti itu semenjak dia menjadi pembantu peribadi Ryosuke 3 bulan lepas. Walaupun dari luaran dia kelihatan sangat kacak, berkarisma, berkebolehan, serta digilai ramai.



 Tetapi sebenarnya, dia seorang yang tidak bertimbang rasa terhadap pembantu peribadinya.

Pagi itu, Yui dikejutkan dengan panggilan Ryosuke. "Yui-chan!!! Membuta lagi ke?! Datang sini cepat!" arah Ryosuke. 'Yui-chan' itu panggilan yang diberikan Ryosuke kepadanya. "Alaa.....baru pkul 2.30 pagi...... Kau nak ape?! Aq penat la, da la tido pukul 1.30 pagi...Penat laa..." rungut Yui.



 Dia masih tak dapat bangun dari katilnya. Matanya juga masih terpejam. "Ahh! Aq tak kire, sape suruh kau tido pukul 1.30?!" marah Ryosuke. "Sape suruh?! Hey, dah kau suruh aq teman kau pergi variety show sampai pukul 1.00 pagi!" Yui mula bengang. "Kite balik pukul 1.00 pagi, bukan pukul 1.30 pagi! Dah! Tak payah banyak cakap... kau datang sekarang. cepat!" marah Ryosuke lantas mematikan talian. Yui terasa marah dengan sikap Ryosuke itu. Tapi dia tak pernah menyesal terhadap keputusannya itu kerana dia mula sedar yang dia sudah mula mencintai lelaki itu. "Kau nak ape?" tanya Yui semasa tiba dipintu rumah Ryosuke. Wajahnya kelihatan lesu, lantas Rosuke menarik tangan Yui ke dalam rumah.

Kamus JEPON ! \^O^/

Oni-chan--> Abang ~
Daisuki --> I love you <3 ^^

bersambung.......................................

Friday, January 21, 2011

My HeArT~ (last episod) ni la yg pling sdih skali T_T

Sudah sebulan Yuki tidak menerima sebarang berita dari Kaito. Kini, tiba masanya, Yuki keluar dari hospital dan memulakan hidup baru dengan jantung yang baru diterimanya. " Yuki, kenapa awak muram saja ni?" tanya Misaki. " Saya mahu berjumpa dengan Kaito." kata Yuki tunduknya sayu. "Mari, saya bawa awak berjumpa dengan Kaito." kata Misaki. "Ha?? Kaito dah balik ke?" kata Yuki dengan senyuman.



 Yuki dibawa ke dewan memperingati orang-orang yang telah meninggal dunia. Yuki menarik tangan Misaki " Misaki...kenapa awak bawa saya ke sini. Saya mahu berjumpa dengan Kaito..." tanya Yuki. "Awak nak berjumpa dengan Kaito kan? Itu Kaito.." Misaki menunjukkan ke arah kanan Yuki.



 Terdapat gambar Kaito yang digantung dengan reben hitam dan tertulis 'Tachibana Kaito', meninggal dunia akibat sakit, bertarikh sebulan yang lalu. Yuki berjalan perlahan ke arah gambar tersebut seolah-olah dirinya dipukau orang. Air matanya mengalir di pipi. " Kaito...." , dia kemudian berlari ke arah Misaki dan terus meraung sambil memukul Misaki, "Kenapa? Kenapa Kaito? Misaki...!!!! Jawab persoalan saya!!" suara tangisan Yuki bergema di seluruh dewan. "Maaf, kerana merahsiakan perkara ini." kata Misaki perlahan. Dirinya turut mengalir air mata kerana berasa bersalah terhadap Yuki. Misaki menyerahkan sampul surat kepada Yuki. "Ambil ini, Kaito mahu saya beri pada awak." kata Misaki membiarkan Yuki sendirian.





Surat itu dibuka Yuki........."Yuki....kekasihku, maafkan saya kerana menghilangkan kepercayaan awak terhadap saya. Saya sebenarnya telah menghidap penyakit kanser setelah sekian lamanya. Peratus untuk saya hidup adalah sedikit. Saya cuba untuk lakukan yang terbaik bila berhadapan dengan awak. Tapi semakin lama berada di samping awak, saya merasakan masa semakin cepat berlalu. Saya telah hidup dengan suluhan cinta awak selama ini. Malangnya, saya bukan untuk awak. Awak lebih layak bersama Misaki. Dia boleh berikan sebahagiaan kepada awak. Apa yang ada pada saya, tidak sama dengan Misaki. Percayalah, dia selayaknya untuk awak. Awak mesti tunaikan janji awak. Jantung itu merupakan satu suluhan cinta saya, yang saya simpan dalamnya semua kisah kita. Saya telah berjumpa dengan Misaki untuk mengenal pasti penyakit awak. Saya terbaca laporan kesihatan awak masa lalu. Saya nekad untuk menyerahkan jantung ini pada awak. Saya taknak cinta ini mati begitu saja. Apa yang saya mahu, Tomoya Yuki dicintai dan terus dicintai. Terima kasih kerana sudi menerima insan seperti saya ini untuk dijadikan putera dihati awak. Maafkan saya, Yuki. Awak mesti pegang pada janji awak percaya bahawa cinta saya sentiasa berada disisi awak. Sayonara....(Selamat tinggal...)  -Tachibana Kaito-  ...."Kaito...!!!!!!!" jeritan Tomoya Yuki diikuti air matanya bergema seluruh dewan sekali lagi. Dia merasakan degupan jantung barunya, seolah-olah Kaito berada di sampingnya....

Tamat........T_T

(-.-"  maaflah sbb dlm cite ni xde muke Misaki dgn Senpai Kiromiya... ssh nk cari gmba2 diorng)

My HeArT~ (ep 4)

Keesokan harinya, Kaito berjumpa dengan Yuki. "Kaito! Ada apa awak mahu berjumpa dengan saya?" tanya Yuki. Tanpa dijawab persoalan itu, Kaito terus memeluk Yuki,



 "Kaito...?" sebut Yuki. "Yuki, awak mesti simpan janji awak." kata Kaito dan kemudian meregangkan ikatan pelukan mereka. Sambil memandang wajah Yuki, "Esok saya ingin pulang ke Hokkaido, awak mesti jaga diri awak." kata Kaito. "Baiklah, awak juga." balas Yuki. "Sayonara!" kata Kaito. Lambaian Kaito itu merupakan yang terakhir dilihat oleh Yuki walaupun sebenarnya, dia masih keliru dengan sikap Kaito dan tidak tahu bahawa pertemuannya bersama Kaito pada petang itu adalah yang terakhir buat selama-lamanya.

Seminggu telah berlalu, tanpa perkhabaran Kaito. Yuki telah memegang surat pemberitahuan pemindahan jantung yang bakal dilaluinya. " Yuki..." panggil Misaki. "Kenapa awak muram saja? Awak takut ke?" tanya Misaki. "Ahh, takdeklah. Saya cuma kehairanan, Kenapa Kaito tidak jawab panggilan saya," tanya Yuki. Kata-kata Yuki telah menimbulkan keluhan dari Misaki. Sambil memegang kedua bahu Yuki dan memandangnya, "Yuki, kalau awak nak beri kebahagian awak kepada Kaito, awak kena bersiap sedia segala cabaran. Lagipun, awak sendiri tidak beritahu Kaito tentang penyakit awak kan?" tanya Misaki. Yuki tunduk bersalah. "Jangan tunjuk muka awak dalam keadaan begini kepadanya, awak kan sudah berlakon dari awal dihadapan Kaito? Dia tak kan tahu punya. Awak mesti berjaya dalam pembedahan kali ini. Percayalah!" kata Misaki memberi sokongan.


bersambung...........

Thursday, January 20, 2011

My HeArT~ (ep 3)

Melihat Yuki semakin jauh berlalu pergi, Kaito tibe2 terpandang fail Yuki di sbelahnya. Fail itu amat cantik dilihat, membuatkan Kaito ingin tahu isi kandungannye. Apabile dibuka fail itu, Kaito terbace sepucuk surat yg tertulis dari pihak hospital. "Laporan kesihatan?" kata Kaito kehairanan. "Kaito..." panggil Yuki dari jauh. "Nah, ini ubatnya. Biar sy tlong  sabu ubat pada luka awk," kata Yuki. Ketika ubat itu menyentuh dimuka, Kaito cepat2 memegang tangan Yuki. "Kenapa?" tanya Yuki. "Yuki, awk mesti janji pada sy, x kira apa yg berlaku satu hari nanti, awk mesti percaya sy. Percaya yg cinta sy akn sentiase berada dihati awk."kata Kaito.


 "Kaito.. sy ini kn kekasih awk? Sy akn simpan jnji ni." kata Yuki. Malam itu, Kaito tidak dpt melelapkan matanya memikirkan hal petang td. "Yuki...kenapa awk mesti sembunyikan hal sebenar?" monolog Kaito sendirian. Kaito mencapai telefon bimbitnya dan mendail nombor Misaki.


"Moshi2 ?," kata Misaki. " Misaki....sy nk berjumpe dgn awk esok di taman sekolah, hnye awk seorang saje." kata Kaito. Setelah telefon itu diletak, Misaki tertanye kehairanan tentang perjumpaanya bersama Kaito. 'Kenapa Kaito ingin sangat berjumpa dgn aku ni?' bisik Misaki. Petang itu, Kaito telah berjumpa dgn Misaki. Sepulang Misaki ke rumahnya,Misaki terus ke biliknya. Dia memegang surat dan terus menimbas kembali,"Awk mesti jage Yuki, klau awk nk dia sentiase bahagia di samping awk," kata2 Kaito petang td itu menerjah di fikirannya. " Kaito..." keluh Misaki.

bersambung...................................

My HeArT~ (ep 2)

Di bilik khas skolah, kelihatan Misaki dan Senpai Kiromiya duduk berbincang, " Senpai..siape suruh Senpai blasah mamat tu...ha?" , tnye Misaki kehairanan. "Laa, yg awk tu duduk melihat saje, xkn kot awk nk biarkan si Kaito tu rmpas Yuki dri awk?",tnye Senpai dgn nada yg mengejek. "Bkn ape, sy xnk org laen ckp golongan atasan 'tunjuk belang' pada golongan bawahan. Lagipun, Yuki-chan sendiri x suke bergaul dgn golongan atasan." kata Misaki dgn nada yg perlahan. "Habes?! Ko nk biarkan saje lah budak bawahan tu ambek kekasih ko ? Macam tu?!" tnye Senpai lagi.. " Bukan...,Senpai xkn faham pnye.." kate Misaki smbil berpaling ke arah Senpai. "Yuki... ade.... sdikit mase lagi....." lafaznye semakin perlahan, dan akhirnye Misaki tunduk dgn wajah yg sayu. "Ape?! Sdikit mase lagi ?! Ko ckp ape ni, Misaki ?!" tnye Senpai kehairanan.


Smentare itu, di taman sekolah, "Kaito..." panggilan Yuki dgn manjenye. Kaito berpaling ke arah kekasihnye dan kemudian tunduk menyembunyikan lukanya di muka akibat dibelasah oleh Senpai. "Eh... knape awk diam saje ni? Paling la wajah awk pada sy.." kata Yuki mencube mngangkat wajah Kaito. "Eh, ape yg terjadi pada awk ni? Siapa yg buat awk lebam mcm ni? Awk kne buli ya?"



kate Yuki x berhenti. "Xdelah..mane ade, sy jatuh td." kata Kaito cube sembunyikan hal yg sebenar."Kaito, klau awk ade masalah, jgn diam saje. Beritahu sy jike ade masalah. Slagi sy boleh bantu awk, sy akn cube bantu awk. Kaito, awk xkn pendam rase kn?" kata Yuki sambil memandang ke arah Kaito. Pada saat itu, Kaito merasakn dirinya betul2 tidak layak utknya. Kata-katanya sbentar td sudah membuatkan hatinya rase bersalah. "Kaito, sy tanye awk ni? Jawablah knpe awk diam dri td saje." kata Yuki menyedarkan lamunan Kaito. "Ah, maafkan sy. Yuki, boleh awk bantu sy kejap?" tanye Kaito. "Apa?" balas Yuki. "Tolong sy dptkn ubat dri bilik rawatan." kate Kaito. "Baiklah, awk tunggu sy" Yuki berkata dan berlalu pergi.



bersambung..........................

Wednesday, January 19, 2011

My HeArT~ (ep 1)

"Kedebush!" tumbukan itu sudah cukup utk mmbuat smue pelajar terpegun melihat keadaan itu. "Skali lagi kau kacau Yuki, nahas kau!" kata Senpai Kiromiya. "Jom, geng blah!" die berlalu pergi. "Ah...sakitnye.." keluh Tachibana Kaito dalam hati. 'Inilah balasannye bile bercinte ngn org atasan...ha...sabar jelah Kaito...' sekali lagi die berbisik. Kaito, seorang pelajar bawahan di sebuah sekolah swasta. Tumbukan itu merupakan amaran pertama dan juga terakhir. Dua bulan lepas, die telah melamar seorang gadis kelas atasan yg bernama, Tomoya Yuki yang baru bertukar ke skolahnya. Yuki, apabila disebut namanya terbayang dimindanya seorang gadis berada yang dikatakan suatu hari nanti akan dijodoh kan dgn Yumehito Misaki yang merupakan bakal pewaris syarikat terkemuke di Tokyo. Bagaimanapunn, gadis tersebut telah menerima cintanya. Ini menyebabkan kemarahan kpd Senpai Kiromiya yg merupakan senior rpat Misaki.


(wktu pertame kali brjmpe)





bersambung...............

Kawaii NICHKHUN !!


Perasan die comel bile tgk video 2pm - i'll be back ! Dlm tu mmg nmpk biase2 je ~ then, bile da tgk pic2 die kat dlm google images, da terpikat ngn kecomelan die <3_<3 kyaahhh, mmg x than tgk muke die !!!!!! > <


"I'm your boy, you my girl !" xD

Monday, January 17, 2011

Da berbaek smule... ^^


    cayunk die sngt2 ! >w<

   

Kenapa.......



Kenape......kenape stiap percintaan, msti wujudnye pergaduhan ? TIRA slalu trtanye2 dgn soalan tu... die da slah fham... TIRA cme on9 SDO jap je mse tu....nk tgk same ade die on9 ke x.....tp x...... trpakse la maen ngn org yg ajk maen tu.....nk wat camne ? Dah time limit TIRA ade lagi mse tu (kat cc) TIRA maen je la ngn org tu...... tp npe my hubby marah sngt.....T_T die x caye kat TIRA ke yg TIRA hanye die sorng je.....TIRA hnye cinte die sorng je....... Knape.......Knape TIRA bole caye kat die, tp die x bole ? TIRA menanges nanges smlm... tringt kn bnde yg die ckp........" awk nk pegi maen ngn laki laen, pegi la... sy tau awk pro, awk bosan maen ngn sy yg noob ni...=(" tu la die ckp.......tp smue ni slh fham........die kate TIRA saketkn ati die........tp punce die sakit ati, sbb die x caye kat TIRA yg TIRA hanye suke die sorng...... Cinte ini begitu mnyakit kn................</3


Sunday, January 16, 2011

Tedybear ku ilang.... T_T

Wuu... mse nk tido smlm , TIRA tercari-cari , stu tedybear yg TIRA akn pelok die bile TIRA nk tido ... penat cari smlm ... T_T then, tnye lah adik CEK MAH, "Mne tedybear pink TIRA,CEK MAH? (T_T) " CEK MAH pon ckp... " Kat dlm bilik IJAN kot ? " huwaaaa.... ni msti bdk2 kecik ni maen, pastu letak merate ... T_T Pegi bilik IJAN , die da kunci pintu da pon(biasenye die knci pintu bile nk tido) .. T_T ketuk pintu pon, nmpk sngt da die da tido nyenyak.. da cube bkk ngn kunci, tp xdpt... kunci bilik die ade kat dlm bilik die plak... T_T then, trpakse x dpt tido ngn my tedybear...hukhukhuk.... sdihnye....xbiase plak nk tido smlm..... T_T wuu...

Saturday, January 15, 2011

Love Super Dancer Online ! FOREVER !



Ni la die... Super Dancer Online X-treme ! Game yg TIRA pling suke skali !!! >w< Start maen game ni sejak ting 1 , abg TIRA yg 'request'kn kat TIRA mse tu, then TIRA pon try maen laa... mule tu maen, mmg noob(xreti) gile lar... hehek.. tp skunk , ade org kate la, yg TIRA skunk da proo ... herm, tp TIRA rase TIRA x proo, sbb da lme x maen ( pegi madrasah ari tu =.= )... then , mse TIRA ting 1, bln puase la x silap TIRA knal ngn die...mle2 die yg tegur dlu~ then abg TIRA mengacau plak ,kate "wei jgn kaco awek aq !" hahaha... ~.~ naseb abek lah smpai skunk hbungan TIRA ngn die baek2 lagi.. ^^ harap2 xde halangn yg lbih berat kne tempuhi lpas ni... cayunk die forever !

Friday, January 14, 2011

I'll be back - 2PM !

[Junsu]
I'll be back
Neon dashi nareul chajeul geoya
Geuttae dashi naega ol geoya
Geu nugudo neoreul naboda sarang hal sun eopgie

[Wooyoung]
Gabjagi ireom eotteokhae nan eotteokke
Haran malya nega dodaeche
Eottehke irae nan nega nal
Yeongweonhi saranghalgeoran mal mideotdan malya

[Chansung]
Yaksokhaetjanha yeongweonhi byeonhaji maljago
Urineun bunmyeong maejeojin jjagirago
Bunmyeonghi matdago
Nega geureohke yaegihaetjanha

[Junsu]
I'll be back
Neon dashi nareul chajeul geoya
Geuttae dashi naega ol geoya
Geu nugudo neoreul naboda sarang hal sun eopgie

[Junho]
You'll be back
Neoneun dashi dora ol geoya
Geuraeseo neol bonaeneun geoya
Naneun ara nega na eopshin motsandan geoseul
I'll be back

[Wooyoung]
(Neon nan urin) Heeojil su ga eopseo
[Wooyoung]
(Nega) Chakgageul hana bwa
Igeon nuguna
Hanbeonjjeum gyeokkneun gobiil ppuniya jeongshincharyeo

[Chansung]
Dashi saenggakhae (saenggakhae) amuri
Mareul hae jweobwado imi neon
Mareul deudji anha meariro doraojanha (~ojanha)

[Junsu]
I'll be back (be back)
Neon dashi nareul chajeul geoya (neon nareul chajeul geoya)
Geuttae dashi naega ol geoya (nan ara)
Geu nugudo neoreul naboda sarang hal sun eopgie

[Junho]
You'll be back (you)
Neoneun dashi dora ol geoya (dashi naegero)
Geuraeseo (dora ol geoya) neol bonaeneun geoya (nan ara)
Naneun ara nega na eopshin motsandan geoseul

[Taecyeon]
Listen baby girl
Geurae doraseojulke
Meotjige namjadabge nohajulke
Geurigo neol gwichanke
Haji anhke mareobshi jeo dwieeseo
Jugeun deushi seoseo
Barabolke neoneun moreuge geunyang meolli seo
Aju manhi tteoreojyeoseo naeui jonjaereul
Nega wanjeonhi ijeobeorige Uh~

[Nichkhun]
But you better know that I'm not giving you away
Will I ever stop waiting no way
It'll be the same in my world
I'm your boy You're my Girl
Jamkkan geudael bonaejiman
Nan nega dashi doraol georan
Geol ara geureoni geokjeong mara nega sseureojil ttae
I'll be back (I'll be back, I'll be back)

[Junsu]
I'll be back (I'll be back)
Neon dashi nareul chajeul (you know) geoya
(Neon dora ol geoya)
Geuttae dashi naega ol geoya (naega ol geoya)
Geu nugudo neoreul (no) naboda sarang hal sun eopgie
(Nobody, love you like me)

[Junho]
You'll be back (you'll be back)
Neoneun dashi dora ol geoya
Geuraeseo neol bonaeneun geoya
(I know) Naneun ara nega
(You know) Na eopshin motsandan geoseul
(Neon dora ol geoya) I'll be back


More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/0-9/2pm/#share

Waaa.. suda cantik maa..

Thanks tuk Tasha, my friends! Cuz da tlong bnyk edit my blog ni ! uhuhuhuk~ ^^ Sy da tuka sikit2 blog ni..... n akhir skali jadi cam ni..... OK la kan ??  Flash game pon sy dpt dri mne tah ? Tapi nmpk best kn ? Sape2 ... nnti tlong la jage "Kawaii-chan" sy tu ye ? Jgn ape2 kn die !! > < Lyan die baek2 !

Friday, January 7, 2011

Da lme x bkk blog ni~ -.-

Sejak pegi madrasah, ari tu lagi.. trus x bkk blog ni.. bknnye ape, tp sy malas nk bkk , then tulis pe yg private kat sni ? Lebih kurang mcm diary la kn ? Bagi sy wat pe tulis2 pasal yg private kat blog ni? Lmbt laun nnti ade jgk org laen bace~ haizzz... Ntah da , xtau da nk ckp pe~ Klau bole nnti la sy cerita kn skit2 ape yg trjdi ari ni...bla bla bla bla...dn akn postkn sdikit tips kesihatan , or sdikit ceramah? hahaa...