BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Cute Polka Dotted Pink Bow Tie Ribbon
click to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own textclick to generate your own text
Konichiwa ! Selamat datang ke blog TIRA ni ^^ Hope korang enjoy ! Don't forget to follow me ya ? Peace no war !

Saturday, January 29, 2011

No Other (ep2)

"Kau tolong aku carikan remote control..." pinta Ryosuke sambil mencari-cari dibawah kerusi. "What?! Sebab tu je ...kau call aku pagi2 bute ni sebab suruh cari remote control je?!" bebel Yui langsung tidak diendahkan Ryosuke. "Ala.. Kau ni! Cari jelah...banyak pulak mulutnya!" ujar Ryosuke. "Kau bayar aku EXTRA sebab ni! Faham?!" tegas Yui. Ryosuke tidak menjawab. Kemudian, Yui turut mencari bersama Ryosuke. "Ni!" ujar Yui apabila terjumpa remote control itu dicelah sofa. Lantas Ryosuke mengambil remote control tu dari tangan Yui. "Hoh.. jumpa jugak, boleh aku tengok TV.." ujar Ryosuke apabila mendapat remotenya kembali. "Langsung tak ucap terima kasih terus tengok TV!" bebel Yui sendirian. "Dah! Aku nak balik!" pinta Yui. Baru sahaja dia mencapai kuncinya. Tiba2 Ryosuke bersuara.

Buatkan air oren...sekarang!" arah Ryosuke. Yui bengang dgn sikap Ryosuke lantas menghempas kuncinya di meja dan berlalu di dapur, "Kenapa aku boleh suka dengan lelaki macam ni?" bebel Yui. Tiba dia terasa air matanya mengalir ke pipinya. Oleh kerana terlalu penat, dia tidak dapat menahan emosinya sendiri. Apabila dia sudah menyiapkan air untuk Ryosuke, dia mengesat air matanya dan menghantar air itu kepada Ryosuke. "Yui-chan...." baru sahaja Ryosuke bersuara, Yui mencelah. "Apa?! Tak cukup lagi ke kau nak buli aku?! Hah!! Seronok?!"  tengking Yui kali ini dia benar2 marah, air matanya mengalir laju. "Aku cuma nak tanya...kalau kau sudi temankan aku malam ni? Sebab kalau kau balik seorang bahaya..." suara Ryosuke seakan memujuk. Yui terdiam.

Malam itu, Yui terpaksa akur dengan permintaan Ryosuke dan menemaninya menonton filem. Disebabkan terlalu penat, Yui tertidur di atas bahu Ryosuke. Kemudian, Ryosuke mengangkat Yui dan membawanya ke bilik tetamu. Semasa Ryosuke menyelimutkan Yui, dia menatap wajah gadis yang disayanginya itu dengan rasa sayang. Perlahan2 dia mendekati mukanya dan mengucup dahi gadis itu berhati2 agar tidak mengejutkannya...


bersambung ~ (sori x dpt nk letak gmba~)

0 comments: